Wednesday, September 13, 2006

Berita Terkini!!!!

Baginda Diraja Ngiam Diserang dengan KEJAM!

KALA LAMPA: Baginda Ngiam yang sedang meronda di kawasan tanah jajahannya pada malam lalu telah diserang bertalu - talu tanpa belas kasihan oleh pembunuh upahan yang tidak dikenali.


Kaki baginda yang telah diserang bertalu - talu tanpa belas kasihan



Saksi awam, Arnab Loh yang secara kebetulan sedang melalui kawasan kejadian tersebut dengan sebuah beg tangan merah berkata " Sungguh mengerikan. Semuanya berlaku dengan cepat. Pembunuh upahan tiba - tiba muncul dan mula menyerang baginda dan menghentam kakinya bertalu - talu secara kejam. Saya cuba bantai sama dia dengan beg merah saya, tapi lepas tu dia lagi syiok lagi menghentam girang!"


Saksi : Arnab Loh dengan beg merahnya yang comel


Pembunuh upahan yang dikatakan kelihatan seperti buah tomato yang penyek kemudiannya berlari cepat ke arah "getaway" basnya untuk melarikan diri.

Gambar photofit pembunuh upahan yang dikenali sebagai tomato penyek.

Pembunuh upahan tersebut yang sehingga kini masih lagi tidak dapat dikenalpasti, MASIH lagi berkeliaran di kawasan sekitar. Penduduk yang menetap di kawasan sekeliling dinasihatkan supaya mengambil langkah berjaga - jaga dan menyimpan satu tin petrol dan mancis.

Oleh kerana pembunuh adalah amat tidak berperikamanusiaan dan dipercayai amat hodoh sehingga dapat membutakan mata, para penduduk digalakkan untuk membasahi diri mereka dengan petrol and menyalakan mancis untuk mengelakkan masa hadapan yang terseksa.

Sekian. Terima Kasih.

2 Comments:

Blogger Hui Woon+~*'*'*~+.._.. said...

Oh my...you actually sacrificed a tomato for the pic...Bertalu-talu?!Mana de...my aim is better than that :P

Hey seriously sorry for that lar...will pray that the toe nail drops off when you are asleep.

12:15 AM  
Blogger badguyjk said...

baginda memang ada kisah belakang dengan arnab Loh lah... tangkap ikan sama-sama, sampai lah jari luka, (or some1 suck ur toe until like tat) haha... itu bukan kisah puteri gunung ledang tapi kisah maharaja gunung patahbelakang !

10:30 PM  

Post a Comment

<< Home